با خوردن میوه و سبزیجات بیشتر فشار خونتان را پایین بیاورید

با خوردن میوه و سبزیجات بیشتر فشار خونتان را پایین بیاورید

هیچگاه میوه ها و سبزیجات سس دار نخرید. چراکه سس آنها معمولا دارای مقدار زیادی چربی، نمک و قند می باشد
میان وعده های خوشمزه برای دوران بارداری

میان وعده های خوشمزه برای دوران بارداری

بهترین میان وعده برای خانم های باردار، مجموعه ای متشکل از مواد از حداقل دو گروه غذایی است. با پروتئین، فیبر و چربی های مفید بین وعده های غذایی احساس سیری خواهید کرد. یک یا دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی را روی تکه های سیب و یا بیسکوئیت بمالید. برای تنوع می توانید کره بادام و میوه های دیگر مثل گلابی و موز را امتحان کنید.
آیا مبتلا به عدم تعادل هورمونی هستید؟

آیا مبتلا به عدم تعادل هورمونی هستید؟

احساس می کنید نفخ کرده، زودرنج شده و یا در بهترین وضعیتتان نیستید؟ ممکن است به دلیل عدم تعادل هورمونی باشد. هورمون ها پیام آوران شیمیایی هستند که بر عملکرد سلول ها و اندام های بدن تاثیر می گذارند.
غذاهای بدی که برای کاهش وزن مناسب هستند

غذاهای بدی که برای کاهش وزن مناسب هستند

غذاهای خوشمزه بخصوص زمانی که می خواهید وزن خود را کم کنید، بیشتر خود را نشان می دهند. بسیاری از غذاهایی که بد به نظر می رسند، آنقدرها هم مضر نیستند. در این مطلب به شما خواهیم گفت کدام خوردنی های خوشمزه به شما کمک می کنند وزن خود را کاهش دهید
غذاهای انرژی زا و بهبود دهنده خلق و خو

غذاهای انرژی زا و بهبود دهنده خلق و خو

با اینکه هنوز زود است بگوییم خوردن یک سیب در روز شما را از ابتلا به افسردگی دور می کند، اما محققان در حال بررسی ارتباط بین آنچه که می خوریم و آنچه که احساس می کنیم هستند. در حال حاضر شواهدی وجود دارد که نشان می دهد تغییر رژیم غذایی می تواند متابولیسم بدن و شیمی مغز را تغییر داده و بر سطح انرژی و خلق و خو تاثیر بگذارد
قبلی   ... 1    2    3    4    5    6    7    8    9    .... بعدی