دانه هایی که حتما باید بخورید

دانه هایی که حتما باید بخورید

تخم کدو تخم کدو یک میان وعده ی خوشمزه و سالم است. تخم کدو سرشار از منیزیم، ماده ای که برای سلامتی بسیار مفید است، است و انرژی را افزایش داده و عضلات را قوی می کند. می توانید از آن روی سوپ یا سالاد استفاده کنید
نقش ویتامین D در سلامت بدن

نقش ویتامین D در سلامت بدن

ویتامین D از جمله ویتامین‌هایی است که دریافت آن از طریق منابع غذایی، نورآفتاب و مکمل‌های غذایی از دوران کودکی تا کهولت برای تداوم سلامت ضروری است.
دیابتی ها ماهی مصرف کنند

دیابتی ها ماهی مصرف کنند

کارشناسان تغذیه در اسپانیا با مطالعه روی عادات تغذیه‌ای مردم این کشور دریافتند که مصرف ماهی روشی مناسب و موثر برای درامان ماندن از بیماری دیابت است
ارتباط تند غذا خوردن و دیابت

ارتباط تند غذا خوردن و دیابت

پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج مطالعات گوناگون نشان داده است که که با شتاب غذا خوردن می‌تواند منجر به اضافه وزن و دیابت نوع ۲ شود. آنان تاکید کردند که تند غذا خوردن چاقتان می‌کند . محققان دریافته‌اند که زنان در سنین بین ۴۰ تا ۵۰ سال تمایل به غذا خوردن سریع دارند و احتمال زیادی برای ابتلا به اضافه وزن نسبت به کسانی که آهسته غذا می‌خورند را دارند.
کاهش فشار خون بالا با ورزش

کاهش فشار خون بالا با ورزش

ورزش کردن، کنترل وزن و رژیم سالم داشتن از مهمترین راه کارها برای جلوگیری از بالا رفتن فشار خون می باشد. فشار خون بالا خطر بیماری های قلبی و سکته را افزایش می دهد
قبلی   ... 1    2    3    4    5    6    7    .... بعدی