فشار خون بازویی
Blood Pressure Monitor

دستگاه فشارسنج بسیار ساده و دقیق BP5 به شما این امکان را می دهد تا خیلی راحت و سریع در هر زمان و هر مکان فشار خون خود را اندازه گیری کنید.

BP5 فشار خون سیستولی، دیاستولی و ضربان قلب را تنها با استفاده از تکنولوژی جدید بلوتوثی به کار رفته در آن به صورت اتوماتیک به گوشی هوشمند یا تبلت، ارسال می کند. نرم افزار iHealth MyVitals گزارشی از آخرین اندازه گیری ها را تهیه نموده و آنها را به شما ارائه می دهد.

BP5 دارای تاییدیه FDA آمریکا، CE اروپا و TGA استرالیا بوده و مورد تایید سازمان سلامت کانادا و وزارت بهداشت ایران می باشد.

فشار خون بازویی فشار خون بازویی فشار خون بازویی فشار خون بازویی

مشخصات محصول

سیستم عامل سارگار
Android & IOS
سیستم ارتباطی
بولوتوث 3
سایز محصول
145mm *58 * 30
سیستم برق و باطری
DC: 5V 1A
میزان دقت محصول
3 mmhg
اقلام همراه
کابل شارژر
نوع کاربری
خانگی

سوالات متداول در ارتباط با فشار خون بازویی

- آیا می توان اندازه گیری ها را بدون دستگاه iOS انجام داد؟

بله. شما می توانید اندازه گیری آفلاین را در "تنظیمات دستگاه" در نرم افزار iHealth MyVitals فعال نمایید. برای شروع اندازه گیری در زمان قطع ارتباط با دستگاه iOS، دستگاه را با فشردن دکمه ی “START/STOP” روشن کنید. اطلاعات اندازه گیری آفلاین، در اولین ارتباط با دستگاه iOS به صورت خودکار در دستگاه آپلود می شود.

آیا خطری در استفاده از این دستگاه در خانه وجود دارد؟

هیچگونه خطر فیزیکی مربوط به استفاده از این دستگاه برای اندازه گیری فشار خون در خانه وجود ندارد. اگر با روند اندازه گیری احساس راحتی نمی کنید، برای استفاده ی صحیح از آن با پزشک خود مشورت کنید.

آیا سایزهای مختلف کاف وجود دارد؟

دستگاه فشار خون سنج بیسیم iHealth دارای دو سایز مختلف کاف می باشد. سایز استاندارد آن (22سانتیمتر - 42سانتیمتر) بوده، درصورت سفارش یک سایز بزرگتر نیز موجود می باشد.

چه کسانی می توانند از دستگاه فشارسنج بیسیم استفاده کنند؟

دستگاه فشارسنج بیسیم برای بزرگسالان طراحی شده است. دستگاه نباید برای نوزادان، کودکان، زنان باردار و یا بیماران دارای پیش زمینه ی تشنج آبستنی استفاده گردد.

چرا وقتی به صورت دستی دکمه ی “START/STOP” را می زنم، دستگاه شروع به اندازه گیری نمی کند؟

اطمینان حاصل کنید که گزینه ی اندازه گیری آفلاین در نرم افزار فعال بوده و کاف روی خود دست (بدون لباس) بسته شده است. نرم افزار را راه اندازی کرده و گزینه ی پایین سمت راست در تنظیمات دستگاه، BP7xxxx را بزنید و اندازه گیری آفلاین را روشن کنید. * به خاطر داشته باشید اندازه گیری آفلاین را تنها می توان به طور همزمان تنها برای یک دستگاه iOS یا اندروید فعال نمود.

اگر پیغام خطای ارتباط دریافت کنم، باید چه کاری انجام دهم؟

ارتباط بین دستگاه فشار خون و موبایل خود را طبق مراحل زیر دوباره برقرار کنید:

برای iOS

  1. به تنظیمات بلوتوث گوشی خود رفته و با کلیک بر گزینه ی آبی “i”، BPXXXXXX را از لیست خود حذف کنید.
  2. تنظیمات بلوتوث را خاموش کرده و iPhone خود را خاموش و روشن کنید.
  3. پس از انجام کلیه ی این مراحل، در iPhone خود بلوتوث را روشن کنید. ارتباط دستگاه را برقرار کرده و نرم افزار iHealth MyVitals را راه اندازی نمایید.

برای اندروید:

  1. دکمه ی Home خود را پایین نگه دارید و آن را به چپ یا راست حرکت دهید تا برنامه هایی که در حال اجرا هستند را ببندید.
  2. به تنظیمات بلوتوث رفته و BPXXXXX را از لیست خود حذف کنید.
  3. بلوتوث خود را خاموش کرده و دستگاه اندروید خود را خاموش و روشن کنید. پس از آن بلوتوث را روشن نمایید.
  4. دکمه ی “START/STOP” را بزنید تا BPXXXXXX در لیست شما نمایان شود. ارتباط دستگاه را برقرار کرده و نرم افزار iHealth MyVitals را راه اندازی نمایید.

چرا ارتباط بلوتوث برقرار نمی شود؟

دکمه ی “START/STOP” را برای 10 ثانیه نگه دارید تا دستگاه فشار سنج بیسیم بازیابی شود.

iOS: اگر ارتباط بلوتوث هنوز هم برقرار نمی شود، بر روی دکمه ی Home خود دو بار کلیک کنید و برنامه های در حال اجرا را ببندید. به تنظیمات بلوتوث خود رفته و با کلیک بر گزینه ی آبی “i”، BPXXXXXX را از لیست خود حذف کنید. بلوتوث را غیرفعال نموده و گوشی خود را خاموش کنید، سپس گوشی را روشن کرده و بلوتوث را فعال نمایید. ارتباط دستگاه را برقرار کرده و نرم افزار iHealth MyVitals را راه اندازی نمایید.

اندروید: اگر هنوز ارتباط بلوتوث برقرار نمی شود، دکمه ی Home خود را پایین نگه داشته و تمامی برنامه های در حال اجرا را ببندید. به تنظیمات بلوتوث خود رفته و دستگاه فشار سنج را از لیست خود حذف کنید. بلوتوث را غیرفعال کرده و دستگاه اندروید خود را خاموش کنید. سپس گوشی را روشن کرده و بلوتوث را فعال نمایید. بر دکمه ی “START/STOP” کلیک کنید تا نام BP7-XXXXXX در لیست شما پدیدار شود. ارتباط دستگاه را برقرار کرده و نرم افزار iHealth MyVitals را راه اندازی نمایید. بر نام فشارسنج کلیک کنید. در این حالت پیغام "در حال برقراری ارتباط، لطفا صبر کنید" برای شما به نمایش درخواهد آمد.

آیا می توان از دستگاه فشارسنج بیسیم با بیش از یک iPhone، iPad و iPod touch استفاده نمود؟

بله، شما می توانید دستگاه فشارسنج بیسیم را با هر تعداد iPhone، iPad و iPod touch که بخواهید استفاده نمایید. کافیست نرم افزار iHealth MyVitals را در هر یک از گوشی ها یا دستگاه های هوشمند نصب نمایید.

آیا می توانم نرم افزار را بگونه ای نصب کنم که کاربران متعددی بتوانند از دستگاه فشارسنج بیسیم استفاده کنند؟

بله. شما می توانید حساب های کاربری متعددی در نرم افزار iHealth MyVitals بوجود آورید. سپس پیش از هر بار اندازه گیری کاربر مورد نظر را انتخاب کنید.

آیا می توان اندازه گیری ها را بدون دستگاه iOS انجام داد؟

بله. شما می توانید اندازه گیری آفلاین را در "تنظیمات دستگاه" در نرم افزار iHealth MyVitals فعال نمایید. برای شروع اندازه گیری در زمان قطع ارتباط با دستگاه iOS، دستگاه را با فشردن دکمه ی “START/STOP” روشن کنید. اطلاعات اندازه گیری آفلاین، در اولین ارتباط با دستگاه iOS به صورت خودکار در دستگاه آپلود می شود.

آیا خطری در استفاده از این دستگاه در خانه وجود دارد؟

هیچگونه خطر فیزیکی مربوط به استفاده از این دستگاه برای اندازه گیری فشار خون در خانه وجود ندارد. اگر با روند اندازه گیری احساس راحتی نمی کنید، برای استفاده ی صحیح از آن با پزشک خود مشورت کنید.

آیا سایزهای مختلف کاف وجود دارد؟

دستگاه فشار خون سنج بیسیم iHealth دارای دو سایز مختلف کاف می باشد. سایز استاندارد آن 22 cm- 42cm بوده، درصورت سفارش یک سایز بزرگتر نیز موجود می باشد.

چه کسانی می توانند از دستگاه فشارسنج بیسیم استفاده کنند؟

دستگاه فشارسنج بیسیم برای بزرگسالان طراحی شده است. دستگاه نباید برای نوزادان، کودکان، زنان باردار و یا بیماران دارای پیش زمینه ی تشنج آبستنی استفاده گردد.

چرا وقتی به صورت دستی دکمه ی “START/STOP” را می زنم، دستگاه شروع به اندازه گیری نمی کند؟

اطمینان حاصل کنید که گزینه ی اندازه گیری آفلاین در نرم افزار فعال بوده و کاف روی خود دست (بدون لباس) بسته شده است. نرم افزار را راه اندازی کرده و گزینه ی پایین سمت راست در تنظیمات دستگاه، BP7xxxx را بزنید و اندازه گیری آفلاین را روشن کنید. * به خاطر داشته باشید اندازه گیری آفلاین را می توان به طور همزمان تنها برای یک دستگاه iOS یا اندروید فعال نمود.

اگر پیغام خطای ارتباط دریافت کنم، باید چه کاری انجام دهم؟

ارتباط بین دستگاه فشار خون و موبایل خود را طبق مراحل زیر دوباره برقرار کنید:

برای iOS

  1. به تنظیمات بلوتوث گوشی خود رفته و با کلیک بر گزینه ی آبی “i”، BPXXXXXX را از لیست خود حذف کنید.
  2. تنظیمات بلوتوث را خاموش کرده و iPhone خود را خاموش و روشن کنید.
  3. پس از انجام کلیه ی این مراحل، در تنظیمات iPhone بلوتوث را روشن کنید. ارتباط دستگاه را برقرار کرده و نرم افزار iHealth MyVitals را راه اندازی نمایید.

برای اندروید:

  1. دکمه ی Home خود را پایین نگه دارید و آن را به چپ یا راست حرکت دهید تا برنامه هایی که در حال اجرا هستند را ببندید.
  2. به تنظیمات بلوتوث رفته و BPXXXXX را از لیست خود حذف کنید.
  3. بلوتوث خود را خاموش کرده و دستگاه اندروید خود را خاموش و روشن کنید. پس از آن بلوتوث را روشن نمایید.

4. دکمه ی “START/STOP” را بزنید تا BPXXXXXX در لیست شما نمایان شود. ارتباط دستگاه را برقرار کرده و نرم افزار iHealth MyVitals را راه اندازی نمایید.

چرا ارتباط بلوتوث برقرار نمی شود؟

دکمه ی “START/STOP” را برای 10 ثانیه نگه دارید تا دستگاه فشار سنج بیسیم بازیابی شود.

iOS: اگر ارتباط بلوتوث هنوز هم برقرار نمی شود، بر روی دکمه ی Home خود دو بار کلیک کنید و برنامه های در حال اجرا را ببندید. به تنظیمات بلوتوث خود رفته و با کلیک بر گزینه ی آبی “i”، BPXXXXXX را از لیست خود حذف کنید. بلوتوث را غیرفعال نموده و گوشی خود را خاموش کنید، سپس گوشی را روشن کرده و بلوتوث را فعال نمایید. ارتباط دستگاه را برقرار کرده و نرم افزار iHealth MyVitals را راه اندازی نمایید.

اندروید: اگر هنوز ارتباط بلوتوث برقرار نمی شود، دکمه ی Home خود را پایین نگه داشته و تمامی برنامه های در حال اجرا را ببندید. به تنظیمات بلوتوث خود رفته و دستگاه فشار سنج را از لیست خود حذف کنید. بلوتوث را غیرفعال کرده و دستگاه اندروید خود را خاموش کنید. سپس گوشی را روشن کرده و بلوتوث را فعال نمایید. بر دکمه ی “START/STOP” کلیک کنید تا نام BP7-XXXXXX در لیست شما پدیدار شود. ارتباط دستگاه را برقرار کرده و نرم افزار iHealth MyVitals را راه اندازی نمایید. بر نام فشارسنج کلیک کنید. در این حالت پیغام "در حال برقراری ارتباط، لطفا صبر کنید" برای شما به نمایش درخواهد آمد.

آیا می توان دستگاه فشارسنج بیسیم را برای بیش از یک iPhone، iPad و iPod touch استفاده نمود؟

بله، شما می توانید دستگاه فشارسنج بیسیم را با هر تعداد iPhone، iPad و iPod touch که بخواهید استفاده نمایید. کافیست نرم افزار iHealth MyVitals را در هر یک از گوشی ها یا دستگاه های هوشمند نصب نمایید.

آیا می توانم نرم افزار را بگونه ای نصب کنم که کاربران متعددی بتوانند از دستگاه فشارسنج بیسیم استفاده کنند؟

بله. شما می توانید حساب های کاربری متعددی در نرم افزار iHealth MyVitals بوجود آورید. سپس پیش از هر بار اندازه گیری کاربر مورد نظر را انتخاب کنید.